Nano powłoka do kabin prysznicowych

Nano powłoka do kabin prysznicowych

Nano powłoka do kabin prysznicowych – to produkt, o którym jest coraz głośniej z dwóch powodów. Po pierwsze, powłoki hydrofobowe są oferowane jako preparaty, które można kupić sobie w każdej chwili samodzielnie, choćby w serwisach aukcyjnych. Po drugie, jego zastosowanie na szybie kabiny jest z coraz większą determinacją wykorzystywane przez samych producentów kabin prysznicowych w materiałach informacyjnych, jako przewaga ich produktu.

Nano powłoka do kabin prysznicowych – dobra inwestycja czy zbędny wydatek? 

My twierdzimy, że zdecydowanie to pierwsze. Dlaczego uważamy, że pokrycie kabiny prysznicowej powłoką hydrofobową to dobry pomysł?

  • na szybie kabiny prysznicowej nie widać zacieków z kamienia
  • woda po takiej szybie spływa szybciej, przez co jest mniej czasu na osadzenie się kamienia
  • kabina mniej zaparowuje, gdyż para wodna skrapla się i szybciej spływa w powierzchni szyby
  • szybszy są dłużej czyste, więc wymagają rzadszego mycia, a to oznacza oszczędność Twojego czasu, ale też pieniędzy na środki czyszczące

Nano powłoka do kabin prysznicowych –  na co zwrócić uwagę przy zakupie

Otóż nie tylko na cenę. W niektórych przypadkach wręcz przeciwnie. Niska cena może iść w parze z niższą jakością. Może się okazać, że choć pierwsze wrażenie jest imponujące, sam impregnat nie przetrwa próby czasu i ciężkich warunków (temperatura i właśnie wilgotność) i jego oddziaływanie będzie znacznie krótsze niż oczekiwaliśmy.

Nie każda powłoka hydrofobowa nadaje się do zastosowanie na szybie! Tak, to nie pomyłka. Kupując preparat hydrofobowy sprawdźmy, czy oby na pewno ten konkretny, który nabywamy jest całkowicie przezroczysty po zaaplikowaniu na szybę. Kto z nas chciałbym mieć szybę w kabinie prysznicowej z delikatnym nalotem?

Z kolei kupując kabinę prysznicową, której szyba wg producenta fabrycznie została pokryta nano powłoką, musimy zdać się na wiarygodność informacji w opisie produktu lub, o ile jest taka możliwość potwierdzenie ich u osób, które nabyły już wcześniej ten produkt, co może nie być łatwe.